Univerza na Primorskem Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
-->
SI | EN

torek, 27. december 2022 Poletna šola na Finskem - Summer School in Finland

Vabljeni, da se avgusta 2023 udeležite poletne šole Turku Åbo, ki se nahaja v enem najbolj tradicionalnem in priljubljenem študijskem mestu na Finskem. 

Poletna šola Turku Åbo ponuja 16 aktualnih, obsežnih in v celoti akreditiranih tečajev s glavnih področji petih visokošolskih ustanov v regiji Turku. Pridobite lahko najnovejša znanja s področja oblikovanja iger, družbene trajnosti v financiranju, urbanističnega načrtovanja in še več!

Izvedba večine tečajev je na sami lokaciji v Turku od 7 do 18 Avgusta 2023. Poleg tega je na voljo tudi pet spletnih tečajev, ki niso odvisni od lokacije.  

Cene tečaja se gibljejo med 45 do 75€!

Zakaj poletna šola Turku Abo?

  • Pester izbor tečajev in odlično poučevanje

Pet univerz ponuja najboljše s svojih ključnih področij, kjer se osredotočajo na različne metode poučevanja in interaktivnega učenja.

  • Trajnostni družbeni program

Menijo, da se za mednarodni študij vsekakor splača potovati, vendar želijo emisije kako nadomestiti. S svojim trajnostnim programom stremijo k uravnoteženem in okolju prijaznemu študiju z poudarkom na najzanimivejših dejavnostih, ki jih ponuja regija Turku.

  • Poletje na Finskem in nova mednarodna poznanstva 

Na Finskem je poletje kratko, a zelo lepo. Ne more biti boljšega načina preživljanja časa kot sklepanje novih prijateljstev, pridobivanje novih znanj in uživanje v radostih najstarejšega mesta na Finskem. 

Prijave sprejemajo do 15. aprila, 2023. Več o prijavi najdete > TUKAJ.

      


You are invited to join Turku Åbo Summer School in August 2023 in one of the most traditional and popular study cities in Finland.

Turku Åbo Summer School offers 16 topical, wide-ranging and fully accredited courses from the key areas of five higher education institutions in the Turku region. You can get the latest insights on topics ranging from game design and social sustainability to financing and urban planning and much more!

Most of the courses are taught on-site and require presence in Turku from 7 to 18 August. In addition, there are five online courses that you can take part in anywhere.

The course fees vary only between 45-75€!

Top three reasons to choose Turku Abo Summer School

  • Diverse courses and top teaching

The five universities involved offer the best of their key areas, which are focusing on diverse teaching methods and interactive learning. 

  • Sustainable Social Programme

They believe that international studies are definitely worth traveling for, yet they want to compensate for the emission somehow.  With their Sustainable Social Programme they want to balance studies by offering you the most interesting activities in the Turku region in an environmentally friendly way. 

  • Beautiful Finnish summer and new international friends

The Finnish summer is short, but beautiful. There can not be a better way of spending it than learning and expanding the knowledge and professional skills while making friends for life and enjoying what the oldest study city in Finland has to offer. 

You can apply by 15 April 2023. More information about application process > HERE.

      


ponedeljek, 19. december 2022 Študentsko delo/redna zaposlitev - Specialist/ka za podatkovna skladišča

Zavarovalnica Generali pomaga ljudem ustvariti varnejšo prihodnost tako, da varuje življenja in sanje. Skrbi tako za stranke kot tudi njihove zaposlene. So del tretje največje zavarovalniške skupine v Evropi, ki ima ambicijo postati več – vseživljenjski partner njihovim strankam. Za uresničitev zadanega cilja potrebujejo proaktivne, inovativne in skrbne ljudi, ki s strastjo leva stremijo k odličnim rezultatom.

K sodelovanju vabijo sodelavca na delovno mesto Specialist za podatkovna skladišča (m/ž). Lokacija dela je v Ljubljani, mlajša ekipa sodelavcev pa odlično sodeluje tudi na daljavo. Iščejo osebo, ki ji je sodelovanje z najrazličnejšimi naročniki znotraj podjetja v veselje, je natančna in razmišlja strateško ter ceni celosten pogled nad podatki v podjetju.

OPIS DELOVNEGA MESTA:

  • priprava podatkov in standardiziranih poročil za naročnike s področij razvoja produktov in prodaje,

  • razvoj kompleksnih modelov podatkovnih skladišč,

  • sodelovanje pri ETL procesih prenašanja podatkov iz virov v podatkovno skladišče,

  • odgovornost za celoten razvojni cikel od zbiranja in interpretacije zahtev do implementacije.

 NUDIJO:

  • Študentsko delo ali zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom,

  • hibridni način dela omogoča kombinacijo dela iz pisarne in dela od doma,

  • delo v stabilnem mednarodnem podjetju, kar omogoča veliko sodelovanja z ekipami v Italiji in na Češkem,

  • možnost strokovnega izpopolnjevanja, v preteklem letu smo vsi zaposleni v izobraževanja vložili 60.350 ur, kar znaša približno teden dni izobraževanj na zaposlenega,

  • ugodnosti polnega certifikata Družini prijazno podjetje in Družbeno odgovoren delodajalec

  • široka paleta ugodnosti za zaposlene, ki zajemajo tudi kolektivna zavarovanja,

  • tedenski odprti webinarji za vse zaposlene: zavarovalniške vsebine, mehke veščine, osebni razvoj.

PRIČAKUJEJO:

Dosežena najmanj VI. stopnja izobrazbe,

  • izkušnje s področja priprave podatkov, razvoja podatkovnih skladišč, poznavanje ETL procesov,

  • izkušnje na področju razvoja na podatkovnih bazah in SQL jezika,

  • oblikovalski pristop pri zajemanju potreb strank in pretvarjanju v končno rešitev.

Postani del zavarovalnice, ki postavlja trende. Izkoristi priložnosti, ki jih ponuja delo v mednarodnem okolju, kjer karierno rast negujejo skozi izkušnje, ideje in inovativne rešitve.

Svoj življenjepis pošlji na nina.cas@generali.si do 6. januarja 2023.

  


torek, 13. december 2022 Vabilo k prijavi na poziv za izbor ambasadorjev projekta Zelena kohezija

PiNA, Regionalni RTV center Koper (TV Koper) in Za in proti, zavod za kulturo dialoga, v sklopu projekta Zelena kohezija za mlade odpira poziv za izbor mladih zelenih ambasadorjev projekta, katerih zgodbe in navdihujoče delo želijo predstaviti v reportažah in kampanji Zelena sled. 

     

Z izborom želijo predstaviti pozitivno plat sledi, ki jih pušča evropska kohezijska politika in z njo tudi številni navdihujoči mladi. V promocijske aktivnosti želijo vključiti mlade do 30. leta starosti in predstaviti dobre zgodbe, delo, poglede in ideje za prihodnost ter doprinos k zelenemu, hkrati pa širši javnosti pokazati, da lahko vsak posameznik prispeva k pozitivni spremembi. 

Izmed vseh prispelih prijav bodo izbrali 5 posameznikov, s katerimi bomo posneli televizijski oglas, opravili intervju in njihovo delo predstavili na družbenih omrežjih. 

KAJ JE ZELENA KOHEZIJA?

Zelena kohezija je projekt, ki si prizadeva najširši javnosti skozi informativne vsebine in na poljuden način približati dobre prakse Evropske kohezijske politike za zaščito okolja in zeleno rast.

V sklopu enoletnega projekta bodo pripravili številne oddaje in prispevke, v katerih bodo gostili mlade in navdihujoče posameznike in skupine, ki so s pomočjo kohezijskih sredstev izboljšali kakovost okolja in prispevali k pozitivnim spremembam. Več informacij o projektu > KLIK. 

ZAKAJ POSTATI ZELENI AMBASADOR?

Z ambasadorstvom prejmete številne koristi, kot je oz. so:

  • predstavitev vašega dela s pomočjo televizijskega oglasa in reportaže v medijih, ki dosegajo preko 100.000 gledalcev na dnevni ravni,
  • oglasi na družbenih omrežjih, s ciljem doseči najmanj 110.000 ljudi,
  • predstavitev vašega poslanstva in dela v članku za portal MMC, ki je eden najbolj branih portalov v Sloveniji, 
  • doseganje novih ciljnih skupin in širše javnosti.

KDO SE LAHKO PRIJAVI?

K prijavi vabijo mlade do 30. leta starosti, ki s svojim delom prispevajo k razvoju trajnostnega kmetijstva, zelene mobilnosti, ohranitvi biodiverzitete in habitatov, zaščiti naravne dediščine, razvoju krožnega gospodarstva, boju proti klimatskim spremembam (vključno z odpravo posledic klimatskih sprememb), razvoju trajnostnega turizma, odgovornemu ravnanju z odpadki … ter s pomočjo kohezijskih sredstev izboljšujejo okolje, v katerem živimo. 

Omejitev za to, kdo se lahko prijavi ni – lahko se prijavite tako mladi raziskovalci, dijaki, študentje, kmetje, naravovarstveniki, taborniki in vsi drugi, ki delujete v okviru evropske kohezijske politike in prispevate k zgoraj omenjenim področjem.

Izbrani bodo najbolj zanimivi predstavniki in predstavnice. 

PRIJAVA

Prijave zbirajo do vključno16. decembra 2022 NA TEJ POVEZAVI. Upoštevane bodo samo popolne prijave.


četrtek, 8. december 2022 Študentsko delo - pomoč v Službi za nabavo in javna naročila

Univerza na Primorskem išče študenta/ko za pomoč v Službi za nabavo in javna naročila z možnostjo kasnejše zaposlitve. Če si delaven/na, natančen/na, fleksibilen/na, komunikativen/na in pošten/na, končuješ izobraževanje (absolventski status ali 2. bolonjska stopnja),  pošlji svoj življenjepis z utemeljitvijo, zakaj želiš delati pri nas, na e-naslov: jasmina.gustin.vatovec@upr.si.

Opis dela: za računalnikom od ponedeljka do petka med 8 in 16.

Kje: sedež univerze v centru Kopra.

Urna postavka: 6,41 EUR neto.

                     


sreda, 7. december 2022 6. razpis PONI - še zadnja priložnost za vključitev mentorski program za bodoče podjetnike PODJETNO NAD IZZIVE Obalno-kraška

Obalno-kraška Regionalni razvojni center s svojimi projekti spodbuja in podpira razvoj novih podjetnikov. S projektom PONI Obalno-kraška mentorsko in finančno podpiramo posameznike, ki se na podjetniško pot šele odpravljajo.

Objavljen je 6. javni razpis za vključitev udeležencev v program PONI za Obalno-kraško regijo. Rok za oddajo vloge je 20. januar 2023Izbrani udeleženci bodo z delom pričeli 1. marca 2023 na Regionalnem razvojnem centru KoperVeč o programu PONI in 6. javnem razpisu najdete na spletni strani www.rrc-kp.si.

ŽELITE RAZVITI POSLOVNO IDEJO?
Pridružite se novi ekipi PONI v mentorskem programu za bodoče podjetnike

Skoraj vsakdo ima kakšno dobro poslovno idejo, vendar nima znanja kako jo tudi dejansko spremeniti v uspešen posel. V šoli se marsičesa naučimo, a tega žal ne. Pri projektu PONI - Podjetno nad izzive pa izvemo ravno to; kako odpreti podjetje, kako z njim upravljati, na kaj moramo biti pozorni, kako svojo idejo dopolnimo, kako jo preizkusimo na trgu, kako oglašujemo, skratka, dobimo odgovore na vsa vprašanja, ki si jih postavljamo na samem začetku. Vsakemu nadobudnemu podjetniku, ki ima dobro idejo in se sprašuje kje začeti, priporočamo projekt PONI kot najboljšo odskočno desko za začetek svoje poslovne poti.

Regionalni razvojni center Koper je uredil nove co-working prostore v Kopru, kjer skupina desetih somišljenikov pili svoje ideje in preizkuša svoje podjetniške sposobnosti. Pri tem jim pomagajo mentorji in zunanji strokovnjaki, ki jim nudijo strokovno in finančno podporo. V štirih mesecih, kolikor traja program, se udeleženci zaposlijo pri Regionalnem razvojnem centru Koper in v tem času so za njih organizirana različna podjetniška usposabljanja kot so razvoj poslovne ideje, raziskava trga, marketing, javno nastopanje, finance in davki, kako ustanoviti podjetje, na voljo pa so jim tudi individualna svetovanja in mreženje s podjetniki. To ni navadno usposabljanje, je tudi življenjska šola, saj se sklepajo nove poslovne vezi in prijateljstva.

      

Dodatne informacije: Tina Jančar Matekovič, tina.matekovic@rrc-kp.si, 05 663 75 90

Več informacij o razpisu je objavljenih na spletnih straneh Regionalnega razvojnega centra Koper.

Več o programu PONI > TUKAJ


ponedeljek, 5. december 2022 Predstavitev priložnosti študentske mobilnosti v Franciji// Presentation of opportunities for student mobility in France

Danes, 5. decembra 2022, vas vabimo na predstavitev francoskega veleposlaništva, kjer bo njihov predstavnik prikazal priložnosti študentske mobilnosti v Franciji. Predstavitev bo na Fakulteti za humanistične študije (UP FHŠ), v času predavanja Davida Bizjaka, od 12.00 do 14.00 in bo potekala 45 minut v angleščini in 15 minut v francoščini.

Today, 5th of December 2022, we are inviting you to the French Embassy presentation where their representative will present opportunities for student mobility in France. The presentation will be on the Faculty of Humanities (UP FHŠ), during the lecture of David Bizjak, from 12:00 to 14:00, and will last 45 minutes in English and 15 minutes in French.


petek, 2. december 2022 Razpis za prijavo študentov za sodelovanje na študentskih projektih v okviru javnega razpisa

ITCONTOOL (Sklop A)

Projekt bo potekal pod mentorstvom izr. prof. dr. Armanda Faganela.

Trajanje projekta: 1. 1. 2023 – 31. 5. 2023

Projektni partner: MUD Evropa d.o.o.

Razpisana mesta za študente:

  • 2 mesti za študente 1. stopnje VS programa MANAGEMENT (visokošolski strokovni študijski program) 
  • 4 mesta za študente UP Fakultete za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije - Famnit, program Računalništvo in informatika (UNI)

Študent je upravičen do denarne spodbude, ki se jo izplača na podlagi poročila o opravljenem delu na projektu, preko študentske napotnice. Delovna obveznost za študente bo 40 ur/mesec.

Rok za prijavo: ponedeljek, 12. 12. 2022

Vašo neobvezujočo prijavo lahko oddate TUKAJ 

Kratka vsebina projekta

Izdelava managerskega nadzornega okolja za učinkovitejše upravljanje podjetja. Projekt integrira več informacijskih sistemov v eno pregledno okolje za spremljanje učinkovitosti in uspešnosti posameznih panog podjetja MUD d.o.o. Projekt je interdisciplinaren, saj združuje znanje managementa in programiranja.

Namen projekta je izdelati vizualno orodje managerjem za določevanje kratkoročnih in dolgoročnih strategij na podlagi tekočih kazalnikov. Podjetje deluje na več panogah in sicer gostinski, hotelski ter na področju vele in malo-prodaje izdelkov FCMG. Vsaka izmed omenjenih panog zahteva specifične kazalnike (prilagojene glede na panogo) in vsaka ima specializirano programsko opremo, ki omogoča učinkovito upravljanje sektorja znotraj panoge. Podjetje za upravljanje uporablja slovensko programsko opremo in sicer - e-blagajna za restavracije, hotelinco za hotelsko dejavnost in phoenix za vele- in malo- prodajo. Vsi podatki se za potrebe računovodstva še vnašajo v slovenski računovodski program EBA. Podjetje želi z uporabo Microsoftovega vizualnega paketa PowerBI agregirati dnevne podatke v enem okolju, kjer bo lahko sledilo doseganju budgeta (tako prodajnega, kot stroškovnega) ter izvajalo benchmarking s prejšnjimi poslovnimi leti. Operativni cilj je torej združiti podatkovne tokove različnih ponudnikov v eno vizualno okolje namenjeno odločanju. Študentje FM bodo preučili in predlagali kazalnike uspešnosti po panogah (KPI - key performance indicators) ter opredelili seznam potrebnih podatkovnih tokov, študentje FAMNIT bodo okolje implementirali.

           


Lokalna partnerstva (Sklop B)

Projekt bo potekal pod mentorstvom doc. dr. Bojana Mevlje.

Trajanje projekta: 1. 1. 2023 – 31. 3. 2023

Projektni partner: neprofitna organizacija Središče Rotunda so.p.

Razpisana mesta za študente:

  • 2 mesti za študente 1. stopnje VS programa MANAGEMENT (visokošolski strokovni študijski program)
  • 2 mesti za študente UP Fakultete za humanistične študije - FHŠ, program Komuniciranje in mediji (UNI)
  • 2 mesti za študente UP Fakultete za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije - Famnit, program Biopsihologija (UNI)

Študent je upravičen do denarne spodbude, ki se jo izplača na podlagi poročila o opravljenem delu na projektu, preko študentske napotnice. Delovna obveznost za študente bo 32 ur/mesec.

Rok za prijavo: ponedeljek, 12. 12. 2022

Vašo neobvezujočo prijavo lahko oddate TUKAJ

Kratka vsebina projekta

Načelo partnerstva je glavno načelo Evropske unije pri reševanju ekonomskih, socialnih in političnih izzivov. Lokalno partnerstvo je model reševanja lokalnih problemov, v katerem sodelujejo vsi trije sektorji - javni, zasebni in civilni (nevladni). Predstavniki vseh treh sektorjev skupaj identificirajo probleme, si razdelijo odgovornosti in aktivnosti, skratka, delujejo kot partnerji za rešitev problema.
Zato se bomo v okviru projekta združevali različni partnerji, s čimer se ne bodo le hitreje reševali do sedaj nedotaknjeni problemi ali problemi, s katerimi so se ukvarjali vsi, ne da bi vedeli drug za drugega, ampak se bodo predstavniki različnih sektorjev povezovali.
Z vzpostavitvijo lokalnih partnerstev bomo ne samo promovirali najvišjo stopnjo sodelovanja oz. vključenosti vseh deležnikov v proces odločanja, ampak konkretno pokazali, da se lahko s skupnim sodelovanjem vseh problemi rešijo racionalneje in učinkoviteje. Z načrtovanjem skupne akcije bomo pridobili praktične izkušnje o vzpostavitvi in delovanju lokalnih partnerstev, kar nam bo pomagalo pri nadaljnjem delu v lokalni skupnosti.

Aktivnosti:

  • Analiza lokalnega okolja z različnimi tehnikami in metodami, kjer bomo dobili ključne izzive in predlagali rešitve le-teh,
  • Izvedba dogodka za predstavnike vseh treh sektorjev (teme: kaj je lokalno partnerstvo, kako deluje, identifikacija problemov v skupnosti, ki se lahko rešijo z lokalnim, partnerstvom, izbor problema, osnutek akcijskega načrta za rešitev problema),
  • promocija lokalnega partnerstva – predstavitev ideje in vabilo ostalim deležnikom, ki lahko prispevajo k rešitvi problema, konkretne rešitve, vabilo za sodelovanje),
  • promocija lokalnih partnerstev pri splošni javnosti, v nacionalnih in lokalnih medijih ter na socialnih omrežjih.

Raziskovalna naloga bo v prvem delu sestavljena iz analize stanja lokalnih izzivov, pri kateri bomo uporabili SPIN analizo, analizo zunanjega okolja, analizo drevesa problemov ter metodo pregleda statističnih podatkov, člankov in literature. Prav tako bomo pri temu uporabili tudi ugotovitve dogodka kjer bomo iskali izzive lokalnega okolja med različnimi partnerji. Drugi del naloge bo na osnovi analize stanja namenjen iskanju rešitev in sicer z metodo drevesa rešitev bomo prišli do rešitev izzivov ter naredili promocijski načrt lokalnega partnerstva pri splošni javnosti in med drugimi potencialnimi partnerji.

            


petek, 2. december 2022 Konferenca MARE Ljudje in morje XII/ MARE Conference People& the Sea XII

Modri strah - krmarjenje po ekoloških, družbenih in eksistencialnih strahovih v antropocenu

Oceani so pomorščake vedno spremljali s strahom: strahom pred nevihtami, pirati, brodolomom ter strahom pred bitji, ki živijo globoko pod gladino. Konferenca kaže, da se navedene skrbi vedno bolj širijo in krepijo. Ljudje se ne bojimo le občasnih cunamijev in orkanov, ki terjajo življenja in uničujejo obalne habitate, temveč tudi tega kar smo sami povzročili: dvigovanje morske gladine, podnebne spremembe, onesnaževanje, prekomerni ribolov in izguba biotske raznovrstnosti. 

Datum: od 26. do 20. junija 2023*

Lokacija: Univerza v Amsterdamu (ter preko spleta)

Več o konferenci > TUKAJ

Konferenca MARE Ljudje in morje XII Vabilo in navdih za alternativne oblike panelov

Na konferenci spodbujajo panelne predloge z inovativnimi oblikami, ki spodbujajo interakcijo in dinamiko, kot so okrogle mize, delavnice, možganske nevihte, razprave, umetniške intervencije, razstave, virtualne ekskurzije, projekcije dokumentarnih filmov z razpravo, fotoreportaže, srečanja z avtorji, predstavitve knjig itd. Organizatorji konference lahko dajo prednost predlogom panelov, ki upoštevajo navedene vidike.

Več o povabilu > TUKAJ

      


Blue Fear – navigating ecological, social and existential anxieties during the Anthropocene

Oceans have always imbued seafarers with fear: fear of storms, pirates and shipwreck, and fear of the creatures that live beneath the surface. This conference suggests that such anxieties are currently broadening and intensifying. Not only are people afraid of occasional tsunamis and hurricanes that take lives and ravage coastal habitats. We are also afraid of what we have ourselves unleashed: the realities of sea level rise, climate change, pollution, overfishing and biodiversity loss.

Date: 26 to 30 June 2023 (including policy day) 

Location: University of Amsterdam (plus online)

More about the MARE Conference

MARE Conference People and the Sea XII Invitation and inspiration for alternative panel formats

They encourage panel proposals with innovative formats that stimulate interaction and dynamism such as roundtables, workshops, brainstorm sessions, debates, artistic interventions, exhibitions, virtual excursions, documentary screenings with discussion, photo essays, meet the author sessions, book presentations etcetera. The conference organizers may prioritize panel proposals that take into account these considerations.

More about Invitation