Univerza na Primorskem Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
-->
SI | EN

E+ InCompEdu

natisni

UP FAMNIT je skupaj s partnerji uspešno pridobil projektna sredstva programa Erasmus+ ključni ukrep 2 (KA2) za dvoletni projekt Innovative Competence in Online Higher Education (InCompEdu).
E+ ključni ukrep 2 omogoča sofinanciranje projektov, katerih namen je dvig kakovosti poučevanja, usposabljanja, učenja in mladinskega dela, modernizacija institucij in inovacija duržbe. Projektno sodelovanje je tako namenjeno za inovacije in izmenjavo dobrih praks.

Projekt InCompEdu, ki se pričenja 1. aprila 2021, se spopada z izzivi, ki so se pojavili ob nenadnem prehodu visokošolskih institucij v EU na spletno poučevanje zaradi pojava COVID-19 in ukrepov povezanimi s preprečevanjem širjenja. Projekt je namenjen prepoznavanju in izmenjavi dobrih praks, znanja in izkušenj na partnerskih institucijah in zunaj njih. Izzive predstavlja obvladovanje novih digitalnih veščin in metodologij ustvarjanja in izvajanja spletnega poučevanja. Poleg Univerze na Primorskem (UP FAMNIT), pri projektu sodelujejo še ostali partnerji:

Ciljne skupine projekta so skupnosti akademskih učiteljev in organi visokošolskih institucij, ki so odgovorni za študijske programe. Omenjene skupine so bile prisiljene v hitro spreminjanje študijskih programov in učnih metod. Aktivnosti projekta se bodo tako osredotočale na dva vidika, in sicer:
1.) usposobljenost akademskih učiteljev pri uporabi digitalnih tehnologij ter
2.) razvoj novih kompetenc pri ustvarjanju in izvajanju spletnih / hibridnih vsebin in inovativnih učnih načrtov.

UP FAMNIT je vodja intelektualnega rezultata “Ustvarjanje digitalnih kompetenc v akademski skupnosti prihodnosti”, znotraj katerega bodo razvite smernice do dostopnih online orodij, ki so primerna za visokošolske učitelje ter “filmoteka” z navodili za podporo visokošolskih učiteljev in raziskovalcev pri razvoju spletnih ali hibridnih oblik izobraževanja.
V projektu bodo nastali še trije pomembni intelektualni rezultati:
i) poročilo o ugotovljenih izzivih in težavah, ki so se pojavile pri prehodu na način spletnega poučevanja v obdobju pandemije COVID-19,
ii) razvoj inovativnih spletnih učnih načrtov;
iii) smernice za posodobitev morebitnih on-line predavanj v prihodnosti.